From the inside out

Åh stress!
Kvällen har vart helt sjuk. så nu är jag glad för att få sluta tidigt ;)

Dagens stora nyhet är dock att en till av mina bästa är hemma så nu blir det helnatt med chasse! Jag kunde inte önska mig mer just nu! :D Imorgon är jag ledig, därav kvällens planer och sedan är det sista dagen på jobbet på söndag, sjukt grymt!

Nu ska jag ta reda på när det går en buss som vill ta mig till stan denna fredag.

För övrigt anar ni inte hur många som köpt trisslotter idag, trots dagens datum.. eller kanske just därför.. vad vet jag..

Kommentarer
Postat av: ChasmineAngelika

ja!! en helnatt med mig :D

2010-08-17 @ 14:23:41
URL: http://chasmineangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0