Wherever You Are

Jag är Helt slut!
Har varit trött hela dagen, kan inte vara annat när dagens första lektioner är matte och samhäll.
Efter lunch dock hade vi ett GRYMT idrottspass! Det var sjukt kul faktiskt! Eller, det var gött! sådär att det verkligen känns att man har jobbat :)
När vi slutat gick jag till biblioteket och mötte upp Therese och Leo. Therese gick ganska med en gång och Leo och jag satt kvar och lekte med bilar och båtar, läste böcker och la tolv-bitars pussel, det är inte lätt kan jag lova! Sedan tog vi på oss MASSA kläder och gick till apoteket och köpte vitaminer. Ungen käkar det som godis, hur har föräldrarna lyckats!? Kyckling och ris när vi kom hem och sedan en stunds lek innan Therese kom hem.
Nu har jag också kommit hem och duschat och sorterat tvätt. Jag har vart såå effektiv idag! Nu är jag som sagt helt slut! Men franskaläxan ropar, det får bli en speeddate innan sängen väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0