Vid Din Sida

Två mycket bra dagar är över.

Gårdagen spenderade jag i Ulricehamn. Hjälpte till med maten på en vernissage :) Kajsa och jag är världens bästa team! I alla fall när det kommer till kaffekokning! ;D

 





Idag började dagen med frulle, dusch, lunch och sedan iväg till stan för att möta upp mina tjejer för en dag i Göteborg! Bussen var en bastu och ett tag trodde jag att jag skulle smälta bort men vi kom hela fram och shoppade loss i Nordstan ett par timmar innan vi tog spårvagnen till bion där Alice i underlandet väntade på oss!
3D är grejer det! ;) Nu är jag hemma och trött och ska sova för imorgon står mer shoppande på schemat, Götet med mor, blir Grymt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0