Down the Rockafeller Street

Jag har fått vita converse och fruktte från Marks and Spencer av mamma som varit i London. Fantastiskt bra. Något annat som är fantastiskt bra är mina tjejer. Kanske till och med världens bästa. En helt galen kväll med grill i regnet, en nära döden upplevelse och massa, massa eurovision kan inte bli annat än världsklass! Frukost à la wollin med sömniga vänner och sedan städning till Rockafeller street, helt enkelt en bra kombo av det mesta, och bästa.
Nu ska jag sova för imorgon ska jag berätta för min franskalärare vad jag har för mål i livet och varför jag tycker att det är så fantastiskt viktigt att lära sig prata franska. Imorgon gör jag ett undantag från "du skall icke ljuga" och får knåpa ihop något om att jag tycker att franska är intressant och spännande eller liknande.
Jag har startat i backe också idag. Det gick bra, tillslut. Och röstat, det har jag också gjort. Vuxet, jo jag vet. Inte sova när klockan än 23, inte lika vuxet, nej jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0