glimpses of a better life

Efter uppmuntrande tillrop, ja ni vet hur mycket sådant kan göra för effektiviteten, inser jag att kanske är allt jag gör inte för meningslöst för att låta er veta. Kanske finns det, även om jag inte alltid förstår varför, någon som som gillar mina bokstäver. Så istället för att plugga, vilket jag slaviskt borde göra, tänkte jag ge er no more words but bilder från det förmodligen bästa lägret i mannaminne. Jag säger bara Österrike 2011, det kommer vara Grymt svårslaget!

Vårt crib för veckan

utsikten från vår balkong

Vi åkte skidor i grymma backar

och bara hade det allmänt Gött!

Hemma i dalen hade vi sommar och värme

även om det blev en del stekande i backen också

en kväll bar det av mot Italien och god pizza

sista dagen var i en klass för sig, nytt skidsystem vilket innebar lite sunkigare skidåkning men desto bättre stek-möjligheter. Dessutom bjöd dagen på historiens kanske galnaste, största och roligaste snöbollskrig. Utan att överdriva var vi över 80 gubbar som kastade snö för kung och fosterland. Helt galet.


bästa vän!



Nä, nu vill ni inte se fler bilder och jag orkar inte lägga upp fler men nu när ni tror att ni sett allt säger jag ändå att ni har sett långt ifrån allt. Helt klart topp-fem vecka! 

Ett tack bör tillägas till min vän Maja som har sponsrat med bilder. Jag var väldigt dålig på att använda min kamera under veckan, åter igen vad skulle jag göra utan henne? :)

Nu är vattenmelonen slut och jag har inte börjat plugga än, det bådar inte gott. Men kalla krigets komplexitet tar ingen hänsyn till det är jag rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0